29 mars

Emma frågade igårkväll när Tindra vaknar på morgonen och jag svarade "glatt" att hon vaknar runt 6 så vi håller dig sällskap vid frukosten så du slipper sitta själv och äta :D, men bara för det så tog Tindra sig en liten sovmorgon ända fram till 7, så vi hann bara säga hejdå innans Emma gick till bussen :P. Lite småtypiskt så där då :O).

När jag satt på FB idag så fick jag syn på att J hade lagt upp jättefina bilder på Tindra och Rusty så jag norpade dom helt fräckt :D.

Puss på dig bruden :D


Undrar om du har några vassa tänder????


Nej det var helt ok så här får du en godisbit :D



Sitter och funderar på hur olika man kan regera på en sak fast man varit ett par i flera år, den ena blir glad och mår bra medans den andra blir ledsen och mår dåligt, men jag kanske förstår sambandet småningom, vem vet :S det lär ju visa sig.

Önskar er alla en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi va söta dem va ihop :D



hoppas det löser sig med det som "bekymrar" dig!

krams!

2010-03-29 @ 21:53:33
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: mamma

sov gott <33333

2010-03-29 @ 22:06:27
Postat av: Lina-la funkis villa

Vilka fina bilder! Helt underbara!



//



Lina

2010-03-30 @ 10:03:20
URL: http://linalillalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0