3 mars

Har varit lite dåligt med bloggande nu några dagar :P.

Flickorna åkte till sin pappa i mitt på dan i måndags och det var tur det för senare på eftermiddagen kom Tommy hem med jordens magsjuka, så jag har tillbringat 2 dygn med att koka blåbärssoppa, vätskeersättning och annat som är lättsmällt för magen, men nu är han på benen igen :O). Tindra och jag klarade oss från det hela, tack och lov för det :O).

Idag så är det babysim och Tommy ska också vara med och bada, det ska bli så skoj att få bada alla tre, men tyvärr så har vi ingen som kan fotografera så ni får inte se några bilder från dagens mys :(. Hoppas att han får vara med och bada vid fler tillfällen och att någon av flickorna kan vara med och ta kort då :D.

Taget för ca 2 veckor sedan :)


När man tittar ut genom fönstret så ser det så himla skönt ut, det är ca - 5 men bara man sticker näsan utanför dörren så hänger det isbitar i den, det blåser nämligen halv storm ute, så KALLLTTT :(:(.

Tittade ut genom fönstret nu när jag bloggade och får syn på henne ....


Gick och tittade på andra sidan huset och där var en hel familj... åååå vad jag saknar ett långobjektiv :(


Efter en stund kom 2 till :D.


Hoppas ni får en bra dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj va många rådjur! haha <3

2010-03-04 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0