5 mars: Fredagsmys <3 <3

Vi hade en bedrövlig natt inatt igen, Tindra drömde jättemycket mardrömmar så hon vaknade och var riktigt ledsen flera gånger och sen så vaknade hon strax före 6 och det var helt omöjligt att söva om henne :(, så nu är jag supertrött och har en migrän på lut, hoppas att jag kan hålla den borta med hjälp av en treo :P. Stod i valet och kvalet om jag skulle söva henne i vagen ute, problemet är att då vågar jag inte gå och lägga mig själv, vilket jag verkligen skulle behövt göra idag men är livrädd för att jag inte ska vakna om någon går in på tomten och tar henne, lite fjantigt jag vet men jag kan inte rå för det. Valde iallafall att låta henne sova ute och passa på att vila lite under tiden med en god bok :O).

Just nu är vi Piavakt medans morfar är in till stan och handlar och hämtar hem mormor. När dom kommit hem så ska vi åka in till stan och lämna tillbaka skotrarna som vi lånat och sen så ska även vi handla lite. Och sen ska kvällen tillbringas i soffan med raringen och let´s dance på tvn :D. Imorgon så ska vi åka hem till Eva och jag hoppas verkligen att inget annat kommer imellan den här gången. Ser fram mot en rolig stund med henne :D.
Resten av helgen har vi inga planer för så den blir nog lugn och på söndag kommer dom stora barnen hem :D. Vad ska ni göra?

Ha en skön dag i solen och en trevlig helg :O).

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Hoppas ni får en toppenhelg!

Kram

2010-03-05 @ 15:26:15
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Ses på söndag <3

2010-03-05 @ 23:51:53
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Eva

Halloj, tack för idag va kul att ni kunde komma förbi. Jag ska ta mig ut till er oxå, vet ju knappt var ni bor.. , btw. jag tycker inte det är fjantigt att vara rädd om sitt barn. jag skulle inte heller riskera att somna inne om jag hade killarna ute i vagnen. Må så gott. kram Eva

2010-03-06 @ 19:13:05
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-07 @ 09:10:05
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0