7 mars

Igår så kom vi äntligen iväg och hälsade på Eva med familj. Vi hade en jättetrevlig förmiddag :D. Tack snälla för den :O). När vi kom hem så tog vi fram bobben och tog en promenad runt byn i det underbara vädret, och minst av allt ville någon av oss gå in men det var ju matdags så det var liksom inget annat att välja på :(.

Tyvärr så blev inte kvällen alls lika trevlig som dagen varit, för jag åkte på jordens magsjuka, ni som inte vill läsa om äckliga detaljer rekommenderar jag att hoppa över resten av detta stycke och börja läsa igen i nästa stycke :D. Då min migrän i 9 fall av 10 leder till att jag kräks innans jag kan somna så är jag rätt van vid att kräkas men så här har jag aldrig varit med om att kräkas förut :S. Det var ungefär som det är på film, det var en kaskad kräkning som bara sprutade fram och som jag aldrig trodde skulle ta slut.... blääääääää. Och efteråt så fick jag jättehög feber och superont i kroppen vilket jag fortfarande har.

Har fått behålla allt idag men får jordens magknip så fort jag äter nåt :(. Skickade sms till mina stora tjejer där jag rekommenderade dom att stanna kvar i stan tills imorgon så jag inte skulle smitta ner dom och Sara valde att stanna medans Emma valde att komma hem, så nu får vi hålla tummarna för att jag inte smittar. Medans jag legat utslagen på soffan hela dagen så har Tindra visat sin far att det är en massa bus och spring i hennes små ben, han har verkligen haft fullt upp idag, bla så klättrade hon upp på köksbordet och välte ur en tillbringare med vatten så han hade värsta swimmingpoolen att ta reda på i köket och medans han gjorde det så klättrade hon runt på alla möblerna i vardagsrummet så han var tvungen att komma springades för att lyfta ner henne och det är bara lite av allt som hon hunnit med idag hahahaaa. När Emma äntligen kom hem så kunde hon roa Tindra lite och då blev det så bra så :O).

Nej nu orkar jag inte sitta upp längre utan ska krypa ner i soffan och slötitta på tv en stund innan jag går och sover.

Hoppas eran helg varit bra :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Usch och fy, krya på dej!!

2010-03-08 @ 08:37:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0