14 maj

Ännu en dag i regnets tecken :(, men idag så mår vi mycket bättre här hemma :O), har orkat vara uppe hela dagen, det ni hahahahaaa.

Emma och jag tog Tindra och nya vagnen på premiärtur idag och jag tycker fortfarande att den känns jättebra, Emma är inte helt överens med den än får se om hon ändrar åsikt efter några gånger :D, Tindra ÄLKSAR den, hon sitter som en gudinna i den och när vi är hemma så ska hon upp i den hela tiden och sitta där och leka eller läsa boken :O).

Tommy har skruvat altanstaket hela dagen så nu är det nästan färdigt, mellanstolparna ska sågas av jäms med den övre regeln, det saknas bara en regel till uppe och sen överliggaren sen är det klart, och så ska naturligtvis en grind göras också men så ser det ut nu :O)



Ikväll så är Sara på student countdown så när Tommy skjutsade in henne till stan fick han köpa lösgodis (en evighet sen jag sist åt) som Emma och jag ska mysa i soffan med framför en god film. Och nu när han kom hem så hade han en överaskning med sig hem till oss JORDGUBBAR, sååååååå gooott :O). Får se om han också ska mysa med oss eller om han ska ner till verkstan en stund först.

Emma satte upp tofsar på Tindra


Ha en skön kväll :O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

å va fint det blir :D kommer bli toppen snyggt det där!



söt T är i sina toffsar. så mtk hår hon har! så fint. hihi :D



hoppas du får en kanon helg nu! kramis

2010-05-14 @ 22:23:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack snälla för dina fina ord i min jobbiga stund! <3 kram

2010-05-15 @ 12:20:01
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0