17 maj

Vaknade upp till en ljuvlig dag med bara solsken och lagom varmt :O). Tindra har myst ute hela dagen och Oj oj oj vad mycket vi har hunnit göra idag :O). Staketet är helt färdigmålat både på utsidan och insidan, alla sandlådor (även nere hos mormor & morfar och farmor & farfar) är ställda på plats och fyllda med sand, den bortre delen av hallonhäcken är till 95 % färdigrensad (till största del av Tommy, jag målade) och nu väntar jag på att Tommy ska komma hem från mormor med ett glas vin till mig (hade inget hemma själv) för det tycker jag attt jag är värd, så nu jag ska bara sitta och mysa i solen på altanen och lyssna på vad vi behöver handla in för grejor till altantaket, vi får nämligen lite konsulthjälp av en snickare alldeles snart ang altantaket :O).

Ha en skön kväll ni med :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

va roligt att ni fått så mkt fixat. kommer det bilder sen :D



sånt jäkla bra väder! så härligt! :D

hoppas det håller i sig!

2010-05-17 @ 21:49:14
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Låter som en härlig avslutning på dagen :D

2010-05-18 @ 07:59:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0