18 maj

Vaknade upp till ännu en strålande dag :D, kan det vara så att sommaren verkligen är här? Hoppas det av hela mitt hjärta :O).

Idag så har vi mest åkt bil :(. Var tvungen att åka till jobbet för att få en underskrift på inkomstuppgiftblanketten gällande barnomsorgen, som skulle vara inlämnad idag till skolkontoret vilket jag fullständigt glömt bort eller förträngt :P, men Tommy kom ihåg det :D. Så när vi ändå var ute och åkte så åkte vi till Borlänge och köpte brevlådor som ska sitta på brevlådestället, men det fanns bara 5 av 7 hemma så nu måste vi åka dit igen nästa vecka och köpa dom sista 2.  Men när vi kom hem så lekte vi länge ute i sandlådan, Tindra är så glad över den :O), så roligt att se henne :D.

När vi var och handlade på ICA Maxi så hittade vi en mjölkfri glasspuck med jordgubbsmak i glassdisken (Tofuline) och gissa om den var god :P önskade bara att jag haft kameran med mig för hela hon strålade i kapp med solen och innan hon ätit klart så hade hon glass i hela ansiktet hahaha.

Imorgon ska vi bara vara hemma och leka en massa ute, hoppas på lika fint väder då, för då ska hon få bada i poolen :D.

Nu är det sängen som gäller, hoppas ni haft en skön dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad härligt väder ni verkar ha, vi har det ganska varmt men mulet. Ingen sommar här inte!



kram

2010-05-19 @ 10:53:37
URL: http://jagominmage.blogg.se/oliviasvardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0