24 maj

Igås så hade vi fullt upp här hemma. Mormor & morfar och Tindras farmor & farfar var här för att uppvakta Emma som fyllde år förra veckan. När dom hade åkt hem så var det läggdags för Tindra och efter det så gjorde vi skolarbeten hela kvällen, men måste säga att jag tycker mina stora tjejer är jätteduktiga som sitter med skolarbeten även på helgkvällarna, är så stolt över dom båda två :O).

Idag så åkte dom stora tjejerna tillbaka till sin pappa. Tommy och jag har äntligen börjat arbetet med att slipa alla dörrar i hallen, så att han kan lacka dom vita och fina sen, men jösses vilket jobb det är att slipa dom, tur att vi är två om att slipa hahahahaa. Mormor & morfar var hit en stund på eftermiddagen :D och sen kom farfar på kvällen :D så Tindra hade sällskap ute i sandlådan hela dagen även då jag inte hade tid att sitta där med henne :O).

Hoppas ni haft en skön dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi <3

Dörrarna kommer bli så fina :) <3

2010-05-24 @ 21:24:31
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0