19 nov: Helg :O)

Ja så var det äntligen helg och jag har jobbat klart för denna vecka :O). Ska hämta Emma och sen handla på vägen hem, mellanlandar på dagis när vi kommer till Enviken, men sen så ska vi bara mysa i flera dagar :P.

Imorgon så ska vi koka äppelmos och på söndag ska jag hjälpa mormor att färga slingor, men det är det enda som vi har inplanerat för helgen vad jag vet om hahaha. Vad ska ni göra?

Tommy ringde och berättade att han köpt en eldriven snöslunga superbilligt så nu kommer jag kunna sköta snöskottningen själv i vinter när han ligger borta på jobb :D, känns bra att inte vara så himlans beroende av andra hela tiden :D

Ha en skön fredag :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ohhh så BRA för er. Vår är som sagt toppen fast man får ju ut lite ofta förstårs. Kör försiktigt!!! <3<3<3<3

2010-11-19 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0