26 nov: Helg igen :O)

Ja så var det fredag igen, veckorna går så fort att jag nästan inte hinner med ;), men nu är det bara 2,5 veckor kvar innans Sara kommer hem :O) och bara 4 veckor kvar till jul :D.

Idag var jag in till kontoret och dom hade inte pyntat så jag fick den stora äran att göra det vilket innebar att jag inte slog på min dator förrän kl 11 och 12 slutar jag hahaha. V behövde lite hjälp med registrering av försäkringsbreven så jag hjälpte henne med det, men herrejösses vad länge sen det var jag gjorde det, hade helt glömt bort hur man gjorde så hon var tvungen att visa mig hur det gick till. Kändes som om jag var på ett helt nytt jobb hahahaha.

Ikväll så är det fredagsmys framför Idol som gäller hos oss :D. Vad ska ni göra?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi ska ha fredagsmys med Jurassic Park. Stora killarna har bestämt det...

Kram

2010-11-26 @ 19:27:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0