4 nov: Så trött på mig själv :/

Blir så j-a trött på mig själv och min eländiga hjärna som helt uppenbart antingen slutat fungera helt eller lagt i lågväxeln. När jag fixade pannan häromdagen så var jag tvungen att dra ur kontakten ur lilla frysen och tror ni att jag kom ihåg att sätta i den igen då NEEEEEEEJJJJJJJ, så nu är ALLA mina bär halvtinade.... jaja får ju ställa mig och koka sylt på dom imorgon och får ju vara tacksam för att det inte var stora frysen för då hade det varit allt kött och det hade ju varit mycket värre... men blir så himla trött på att det aldrig bara kan gå min väg :(


När svärmor fick reda på eländet så sa hon "jag har en massa socker hemma som ni kan få", Tack snälla för det :). Det är verkligen jättesnällt och utan den så hade det blivit en väldigt sur sylt :P

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Styrkekramar! Man kan ha sånna här dagar ibland=)

Hoppas något/någon har piggat upp dig efter händelsen!

Kramar

2010-11-04 @ 20:48:18
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: mamma

sånt händer <3

2010-11-04 @ 21:01:11
Postat av: Sara

åh trist :/ men du är bra ändå ! <3

2010-11-04 @ 21:55:49
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh så typiskt. Ibland blir man så trött på sig själv :(

Kram

2010-11-05 @ 08:17:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

så snällt <3<3<3<3

2010-11-05 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0