9 nov: Utvecklingssamtal :O).

Idag så har jag varit på utvecklingssamtal med Emma och sam vanligt så var det bara en massa fina och bra saker man fick höra :O). Är så himla stolt över dig hjärtat <3 Men måste erkänna att jag skäms lite över mig själv, för att jag inte sett hur fruktansvärt skoltrött du är och hur jag faktiskt satt dig åt sidan igen för att se alla andra först, FÖRLÅT mig lilla gumman, ska verkligen jobba på att se dig och hur du mår och försöka stötta dig mer. Älskar dig så mycket raring <3 <3

Ja så har snöovädret kommit även till oss, är glad att jag inte ska ut och åka någe mer ikväll, och lite spännande ska det bli att se hur mycket snö det kommit för vi har blivit lovade mellan 1-2 dm snö under detta dygn det ska ju tydligen forsätta snöa även under morgondagen :P.

Vad har ni för väder? Hur mycket snö har ni fått?

Hoppas ni får en bra kväll :D, själv ska jag mysai soffan framför Desperates Housewifes :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig med <3

2010-11-09 @ 21:20:29
Postat av: Nina

vi har skit väder. blask mest. snön smälte ju på en gång. inte trevligt. blåser å usch blaj!



ja nu va graven inte så full av blommor som den brukar. ja tog bort en hel del sist. men ska fylla på lite mer. mamma va där i fre å satte en krans.. så det ser ju lite fylligare ut iaf..



å en massa ljus. att det brinner så mkt då man går därifrån å inte är mörkt på graven. känns bra i hjärtat..



vi hann massor i veckan men det är mkt mkt kvar. så det är bara att kämpa vidare.. verkligen massor å göra.. men det är roligt med.. :D



sov så gott nu!

2010-11-09 @ 23:34:34
URL: http://deliciously.se
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

va skönt att det gick bra på utvecklingssamtalet... ^^

här snöade det hela dagen igår, men eftersom det var/är plusgrader har det inte lagt sig ordentligt utan är mest slask. =(



ha en fin dag... kram!

2010-11-10 @ 07:42:12
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Nina

tack snälla. kika i andra bloggen så länge :p

2010-11-23 @ 12:34:30
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0