1 okt: VAB igen

Ja så vaknade lillhjärtat med lätt feber, snorig som tusan och krasslig i halsen men förutom det där så är det en väldans fart på henne :P. Så jag är hemma och VABar för 2:a gången och tycker att vi klarat oss fantastiskt bra, hon har ändå gått på dagis i 6 veckor nu.

Igår fick jag hem overallen och 2 matchande mössor, som jag ropat in på Tradera och så fin den var, (använd endast efter jul). Tindra tyckte själv att hon blev jättefin :D. Så nu är hela hon lila eftersom stövlarna (oanvända) som jag ropade in tidigare också är lila :P. Är så glad över att jag hittat Tradera, för jösses vilka fynd man kan göra, som nu overallen är en Reimaoverall och den kostar ny 1200 kr, mössorna kostar ca 350 kr/st och stövlarnas nypris är 800 kr och vi betalade mindre än halva priset för alltihop, är så himla nöjd och jag kan lova att om vi skulle köpt det affären så hade det inte blivit några såna dyra märkeskläder :P, är igentligen lite emot det på så små barn men nu får vi se om jag haft rätt förrut eller om dom här är så mycket bättre ;D, men eftersom vi gärna är ute och åker skoter så fort vi får chansen så känns det extra viktigt att hon kan vara ute en hel dag och att hon inte fryser i första taget :O).

Så nöjd med det hon ser :D


Finaste hjärtat


Idag så kommer Tommy hem och det ska bli så skönt att få lite avlastning av honom för jag har fortfarande så där hemskt ont i axlarna och ryggen, förstår inte riktigt varför :(, men det går väl över ;D.

Jag är så sugen på skinkfrestelse så det får bli fredagsmiddagen och sen vet jag inte vad Emma och Tommy vill ha för fredagsmys framför Idol så det får vi fixa senare idag (om hon nu är hemma ikväll vill säga).

Vad ska ni ha för mys ikväll?

I helgen så är det Rättviks höstmarknad och vi hade nog tänkt gå men nu får vi vänta och se, för har jag lika ont imorgon så är det inge roligt att gå på marknad utan mest bara en plåga.

Vad ska ni göra i helgen?.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Så söt hon är i sina vinterkläder, Tradera är väldigt bra tumme upp :)

Säg gärna sen om du märker stor skillnad på märkes / vanliga kläder. Jag är också emot för dyra kläder men det kanske kan vara värt pengarna om dom är bättre :)

2010-10-01 @ 14:38:29
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Tradera är verkligen superbra :) Jättefina vinterkläder hon har fått :) Kram

2010-10-01 @ 19:23:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser inte ens ut som hon längre.. undra hur hon ser ut nästa gång jag ser henne och om hon ens kommer ihåg en hm

2010-10-02 @ 01:41:16
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



Fina vinterkläder :)

2010-10-02 @ 16:22:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0