13 okt. Mysdag + lite tävlingar

Emma var ledig från skolan så hon bestämde sig för att komma ut en sväng och vi fick en mysdag tillsammans mitt i pappaveckan, så mysigt <3 Vi passade även på att baka kanelbullar och hennes blev lika fina som caféernas är, det kan jag inte säga att min blev direkt hahahaa.

Fick även reda på att Sara klarat sin första tenta :O). GRATTIS älskling du är så himla duktig <3

Har börjat med en ny kvällsrutin nu här hemma, tidigare så har vi ju suttit inne på Tindras rum och dragit i en speldosa tills hon somnat innan vi gått ut men den här veckan så drar jag bara en gång i speldosan, sitter fortfarande kvar där inne, men planen är att nästa vecka ska jag kunna sitta här ute i hallen istället ;D. Än så länge fungerar den nya rutiner över förväntan, hon somnar på 10 minuter :O), hoppas det går lika bra nästa vecka med :D.

Lite tävlingar då :O). Hoppas jag har turen att vinna någon av dom :D

Jag tävlar om ett presentkort från Dunderbutiken hos Agnes!
Tävlingen avslutas måndagen den 25 oktober klockan 21:00


Jag deltar i utlottningen om ett presentkort värt 400kr från Lilla Tussilago hos Tant Ulrika!Tävlingen avslutas 27/10 kl 20.00


Jag deltar i utlottningen om ett presentkort värt 500kr från Okidoki Barnkläder & Damkläder hos Tant Ulrika!Tävlingen avslutas 7/11 kl 20.00





Goodiebagen innehåller:

Jag är med och tävlar om en stor goodiebag värd minst 8000 kr hos Lindet. Tävlingen hittar du här! Var med du också!"
Tävlingen avslutas 31 oktober


”Jag tävlar hos Familjen Korb om valfri BabyZoobie från My Little Star, tävla HÄR du också!”
Tävlingen pågår t.o.m. den 21/10



ag tävlar hos alltforforaldrar.se/theans om ett presentkort hos strossel.nu
TÄVLA HÄR du också!

Tävlingen avslutas 17/10 20.00

Jag är med och tävlar om ett presentkort till ett värde av 300 kr hos Bambaannas tipsarblogg.
Var med och tävla här du också!
Tävlingen avslutas den 31e oktober."



Jag tävlar om ett presentkort från Liten Correlin hos Agnes!
Tävlingen
18 okt kl 21:00



Jag tävlar om ett par Snoozy-leggings från Storasyster & Lillebror Design hos Agnes!
Tävlingen avslutas 22 okt kl 21:00

Kommentarer
Postat av: Sara

tack mammi <3

2010-10-13 @ 20:57:33
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Oj så massa tävlingar!! Va roligt =)



Jo, Alde mår bättre nu iaf, men inte helt bra ännu. Hoppas inte febern kommer inatt igen.

Ser att ni gör framsteg i läggningen =) Det är bra!

O även på dagis? :) Hon är ju så söt!!

kram

2010-10-13 @ 23:06:00
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Lindet

Hej!



Du har glömt att ta med all text. Den texten om sponsorer och priser ska också vara med.



lycka till!



kram lindet

2010-10-31 @ 11:07:34
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0