18 okt. Ny vecka = bara möjligheter :D

Idag så fick jag lov att väcka Tindra kvart över 6, änk om hon kunde sova så på helgen istället :P

Lämningen hade gått jättebra imorse och det är så skönt att det verkar som om det vänt på riktigt nu, och att hon trivs på dagis :D.

Idag så har jag inte gjort så mycket annat än att jobbat och jo vi har pysslat uppe på Emmas rum nu på kvällen :D. Så nu har hon fått upp speglarna och en hängare inne i garderoben till alla sina smycken :D.

Imorgon så har jag bytt arbetsdag på kontoret så jag behöver inte åka dit på fredag :D.

Nu ska jag nog försöka gå och sova, är faktiskt lite trött :P

Ja jag vet att det här blev ett urtråkigt inlägg, men orkar inte göra om det heller :P

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

tycker att theo sover längre på vardagarna med s undrar varför`=)



japps får njuta i fulla drag nu. :D ska bara hitta kläder som passar :P



kramis!

2010-10-18 @ 22:21:33
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi hade underbar morgon här. Meja sov ända till 7 vilket inte har hänt på flera månader :D

Kram

2010-10-19 @ 09:45:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0