20 okt: Somnade själv :D

Tindra somnade alldeles själv idag och var inte ledsen en enda sekund :D, håller tummarna för att går lika bra imorgon :O)

Idag så lyckades vi fixa till bokföringen så nu är den tillbaka tagen igen, ska bli skönt att få börja jobba på riktigt med den igen :D

Det var fortfarande lika mycket snö när vi kom hem på eftermiddagen, och eftersom vi hade sol så passade vi på att gå ut en stund. Tyvärr så blåste det lite kallt och Tindra var trött efter dagis så det blev bara en kort stund, men skönt var det :D.

Sötnosen tyckte det var roligt när det lät under fötterna :O).


Vackert :D

(Båda korten är tagna av Emma :D)

Efter maten så tyckte jag att det började vara lite kallt här inne så jag gick ner till pannrummet för att kolla till pelletstunnan och då upptäckte jag att pannan slutat fungera någon gång på förmiddagen, så jag säger bara TACK OCH LOV för att det inte varit - 15 grader idag för då hade hela huset blivit utkyllt medans vi var borta. Farfar kom hit och lyckades fixa pannan så nu brinner den igen och det är varmt och skönt här inne igen :O).

Nej nu ska jag surfa runt lite, så jag hoppas ni får en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin hon är <3

2010-10-20 @ 21:40:16
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt att hon somnade själv :) Hoppas du får en bra dag!

Kram

2010-10-21 @ 09:22:15
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

men usch va kallt det där såg ut att vara brrr

hur gick det med sovandet idag?



ja jackan är super. löv it! träffa hon förskoleläraren igår och hon betedde sig som om inget hänt.. suck.. aja.. ja sa åt henne iaf i telefonen.. å hon vet väl att hon gjorde fel - hoppas jag!

2010-10-21 @ 14:43:36
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0