22 okt: Äntligen helg :D

Idag så vaknade lillpluppan före klockan :/, är ju nästan så man kan tro att hon ladar inför helgen :P, jag har ju fått väcka henne hela veckan ....

Lämningen gick hur bra som helst även idag och när jag hämtade på eftermiddagen så berättade fröken att lillhjärtat hade kissat på pottan idag, så duktig :D. Vi får väl se om hon tänker fortsätta med det eller om det tar ett tag tills innan vi kan sluta med blöjan :D.

Annars så har det varit en vanlig dag med jobb på förmiddagen och lek på eftermiddagen. Och ikväll så blir det Idol på tvn :P. Har slagit på stort och köpt lösgodis hahahaa.

Tog en del fina kort när Emma och Tindra var ute och åkte bobb och även på våran fina uteblomgrupp som vi fixade idag, men det går inte att ladda upp dom så ni får se dom en annan dag istället.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll :D.

Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Nina

men usch.. vi hade kallt idag. men ja e faktiskt osäker på att det gick under noll gravid. men ja e såå kinkig. klagar ju under 20 grader S men idag va d inte skönt mitt på dan. vi bor även i ett blåshål.. så då piskar det i ansiktet..



theo somnade för kanske 20 min sen. är du avis? helt hyper aktiv. ja orkade inte gå ut med honom idag på dan. så han somnade sent.. å på den vägen är det.. tog väl minst 30 min innan han lugnade ner sig..



hoppas du får en trevlig helg i kylan.. krams

2010-10-22 @ 22:22:01
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0