6 okt. Äntligen kväll :D.

Har haft en jättebra dag om man bortser från den vanliga värken :D. Jobbade på och vid lunch så ringde Tommy och berättade att han skulle komma hem och äta :O), så mysigt, har inte hänt sen tidigt i somras ;P. Efter lunchen passade jag på att följa med honom på en vända även idag, måste ju umgås så mycket vi hinner för imorgon åker han till Gävle på jobb och ska köra där i 4 dagar efter vad som är sagt nu, sen får vi se vart han får körning nästa gång, lite småjobbigt att inte veta från vecka till vecka :S.

När jag kom till dagis för att hämta upp Tindra så sov hon fortfarande, så då hann jag prata en del med fröken och det verkar som att det har vänt åt Tindra nu, hon hade varit jätteglad hela dagen och verkligen tagit kontakt med alla fröknarna på ett helt annat sätt än vad hon gjort tidigare. Vilket jag tyckte kändes jätteskönt att höra :O), och sen kom lillpluppan upp och blev jätteglad över att jag var där och så satt vi kvar där en lång stund och myste medans vi pratade om dagen tillsammans med fröken :D

Nu ska jag passa på att gå ner och lägga mig i ett varmt bad och mysa en stund medans Tommy söver Tindra, det är så skönt att hon accepterar honom oxå på kvällarna så kan jag få lite egentid ;P. Sen är det Greysan idag på tv som gäller innan det blir en tidig kväll.

Hoppas ni oxå haft en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att det verkar gå bättre för henne :D

Kram

2010-10-07 @ 09:40:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0