6 okt. Underbar början på dagen :D

Vilken fantastisk början på den här dagen jag haft :D, känns mycket lättare att sätta sig med jobbet igen :D.

Lämningen på dagis gick galant, inte en tår inte ens en liten darande läpp, kanske inget leende heller men det kommer nog snart det med :O).

Och när jag sen gick in på Saras blogg så har hon skrivit det mest underbara inlägget till oss allihopa :O). Tack snälla för det hjärtat. Och som jag skrev i komentaren så är det inte så svårt att vara en "bra" mamma när man har så underbara barn som jag har :O) <3 <3 <3  ÄLSKAR och SAKNAR dig med hjärtat <3

Nej nu ska jag börja jobba så vi hörs lite senare idag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

älskar dig <3

2010-10-06 @ 10:18:31
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att lämningen gick bra idag. Tror att det för Mejas del går så bra för att hon redan skolats in en gång den här terminen så hon vet vad som gäller...



Kram

2010-10-06 @ 10:19:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0