13 sept. Ny vecka = nya möjligheter ;D

Ja så var det en ny vecka men bara nya möjligheter igen då :O). Tommy skulle lasta sent idag så han åkte inte förrän imorse vilket var jätteskönt för oss alla :D. Emma åkte tillbaka till stan och kommer inte hem förrän på söndag så nu är det bara lillhjärtat och jag igen, men vi har fått in en bra rutin på det också :O).

Idag så gick det SUPER vid lämningen, inte en tår, inte ett arg utbrott så långt ögat kunde nå utan hon gick iväg till fröken och vinkade (inte glatt men nästan) hejdå :O). Kan inte bli en bättre början på denna dagisvecka, så himla skönt :O) :O) :O).

Igår så var vi in till stan och shoppade, bla så köpte vi en jättefin bävernylonsoverall till Tindra som matchar mössan vi har kvar från tidigare jättebra, så nu är det ett par vanter och vinterskor som saknas sen är hon utrustad för vintern :D. Mössan köpte jag veckan inna hon föddes men köpte fel storlek kan man väl säga hahahaaa, stod och höll i den mindre men så frågade mamma mig "ska du verligen ta den lilla när hon är så stor?" och jag tyckte att det hade hon ju rätt i så jag tog den större istället, klippte bort lapparna och dum som jag var så åkte dom dessutom i sopen så vi kunde ju inte byta heller men men den sitter som gjuten på henne i år så det blir ju jättebra ändå :O).


Och så var vi hem till Eva och fick en massa leksaker som hennes pojkar vuxit ur, bla ett målarstativ med whiteboardtavla på ena sidan och en griffeltavla på den andra, några knoppuzzel, en massa träklossar i olkia former och en docksittvagn. TACK snälla Eva för det :O)

Nej nu ska väl jag ta och jobba lite, så jag hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Så skönt att lämningen gick bra :) Hoppas du får en bra måndag!



Kram

2010-09-13 @ 09:45:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin overall :)

2010-09-13 @ 10:54:28
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

ja är likadan som dig. klipper bort lapparna fortare än kvickt. så hinner man inte byta lr så,. man e för snabb för sitt eget bästa ibland :P

2010-09-13 @ 16:28:45
URL: http://deliciously.se
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fin overall, Själv har jag inte letat så mkt ännu.

förutom lite på nätet, tittat lite och funderat :)

2010-09-13 @ 18:42:43
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Nina

haléns hade den. beställde den å så står det att den kommer i början av okt. gaaah! kan ju bli för sent.. ska väl kontakta dem och fråga om dem vet exakt datum så fort ja fått ordernret till mailen. glömde ju skriva upp det direkt.

2010-09-14 @ 15:41:01
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0