15 sept: Kväll :D

Imorse så hade lillhjärtat en STOR darrande underläpp när jag lämnade henne på dagis och när jag hämtade henne på eftermiddagen så fick jag veta att hon hade haft en ledsen dag och saknat mamma mycket hela dagen, svider lite i mammas hjärta när jag får höra att hon varit ledsen så där på dagen :S, hoppas på en bättre och gladare dag i morgon :).

Jag har iallfall fått den supertråkiga listan klar idag, så nu kan jag gå vidare och börja spara alla viktiga dokument på rätt ställe imorgon :P.

Har haft snickaren här idag igen, och idag så rev han upp golvet där vattenskadan varit och till min stora lycka så var det inte blött under trägolvet, så vi behöver inte ha någon byggfläkt som ska stå och gå utan det skulle stå och lufta ett tag. Tyvärr så kunde han inte svara på hur länge det dröjer innan han kommer tillbaka och lägger ny isolering och börjar lägga in golv och sätta golvlister, men förhoppningsvis inom 2 veckor iallafall :O).

Igårkväll såg det ut så här när snickarn gått hem :S



Idag ser det ut så här när han gått hem :P



Tommy ringde nyss och berättade att han är på väg hem för han har körning i Borlänge på både torsdag och fredag, så skönt att ha honom på hemmaplan resten av veckan :O).

Förresten så besiktade vi bilen igår och den gick igenom utan anmärkning :O).

Nu ska jag gå till soffan och mysa med lillpuppan :D.

Ha en skön kväll :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh hoppas det går bra med renoveringen!!

Tråkigt när man får vänta men det blir ju bra i slutändan =)

Hur går det för snuttan på dagis?

KRamar

2010-09-15 @ 20:55:45
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0