26 sept: Så himla jobbig söndag :(.

Jaha så har vi varit till stan och satt Sara på tåget tillbaka upp till Umeå och jag trodde det skulle kännas lättare när det var hon som åkte och inte jag som lämnade men det kändes inte alls någe lättare :( men snart är det jul och iår så kan jag glatt säga "vad går tiden fort" för då kommer hon hem igen :O).

Saknar dig så det gör ont hjärtat <3 <3


Tommy har jobb i Avesta nästa vecka så han åker inte förrän imorgonbitti, vilket känns skönt :D. Och jag är så himla glad över att jag har Emma hemma nästa vecka, allt kommer kännas lite lättare här hemma när jag får njuta av hennes underbara sällskap :O).

Är så glad att du inte ska bo borta förrän tidigast om 2 år  <3 <3 


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Men nog är det långt till jul känns det nu i alla fall <3333

2010-09-26 @ 21:24:58
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Sv: Okej, Jag tycker det är så svårt med alla dessa kläder som finns att välja på :) överdrags byxor har Alicia oftast ute, antigen vanliga eller fodrade beroende på vädret.

men jag hittade ett par byxor idag som jag känner mig ganska nöjd med (bild finns i bloggen)

2010-09-27 @ 16:07:02
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Sara

<3 saknar dig med! uhu

2010-09-29 @ 21:25:33
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0