27 sept. Ta hand om migsjälv dag :O)

Idag så har jag haft en riktig tahand om migsjälv dag och det var behövligt kan jag lova hahahha. Var iväg på en hel timmes massage, den första på ca 2 år, och herregud så skönt det var :O). Har en tid bokad till i slutet av oktober också, ser redan fram mot den hahaha. På eftermiddagen när Emma och Tindra kommit hem så passade vi på att ta en långprommenad det underbara höstvädret :O).

Måste säga att jag är så glad över att se att NI blivit så himla många som följer min blogg, skulle bli jätteglad om ni ville säga hej och om ni har någon egen blogg lämna er adress så jag kan gå in och läsa den :O).

Hoppas ni alla haft en bra dag.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Ååå massage :) Låter härligt!

Kram

2010-09-28 @ 07:24:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0