28 sept

Nu så har jag jobbat klart för idag :D, måste ge mig själv en stor klapp på axeln när det gäller jobbet :O). Trodde att jag skulle ha lite svårare att komma igång på dagarna, men det har gått så himla bra, är så nöjd med mig själv :D.

Lämningen gick inte alls någe bra imorse, får väl höra hur dagen varit nu när jag kommer för hämtning.  Men innan jag hämtar upp Tindra så ska jag åka till sopstationen med allt som står nere i källaren, kommer nog ta en timme iallafall :S. Det var så himla skönt att gå igår så jag tänkte att vi gör samma sak idag :O).

Tindra har börjat leka på riktigt nu och det är så roligt att se, fick lite smycken av Valaries barn


Älskar att baka med Play-doo


Bästa hästen ever :P, bäst att krama den lite hahahaaa


Är det någon av er som har receptet på Play-doo degen?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

gud va söt hon är i örhängerna. å ja älskar hennes hårfärg. den färgen skulle ja vilja ha själv :D

2010-09-28 @ 22:21:11
URL: http://deliciously.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Hon är ju bara för söt!! Vilken liten skönhet hon är.



Ja, jävla idioter som tar pengar från en sådär o kränker! Hoppas man får tillbaka pengarna så man verkligen får köpa en kamera.

Kram

2010-09-28 @ 22:22:58
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0