4 sept.

Usch vilken jobbig natt vi haft :(. Tindra "skrek" från 00 till 1,30 och det vara bara sånt där trulgrinande, inget ont eller rädd utan bara "jag vill inte" så trist :(. Men hon sov iallafall till halv 8 imorse vilket var välbehövligt :D.

Idag så var det meningen att vi skulle överta Saras rum och Tindra skulle få ett eget rum, jag har laddat psykiskt för detta hela veckan :(, känns så oerhört jobbigt men huset är för litet för att vi ska kunna ha det ståendes tomt när hon är borta och vi ska bygga ett nytt rum till henne och tills det är klart så kommer hon ha en säng inne på Tindras rum. Så vi började med att tvätta fönstret där inne och då kom jag på att i våras så läckte hennes element och det rann vatten ner på golvet och eftersom vi inte vet hur mycket vatten och om det var så mycket att det rann ner i sågspånet under trägolvet så bestämde vi att vi skjuter på ommöbleringen tills vi har haft hit försäkringsbolaget, så nu måste jag börja om med laddningen :P.

Tommy har iallfall hunnit tvätta hälften av alla fönster och dom blev så fina så :O). Tack för hjälpen med det raring <3 <3 Jag har strykit gardiner och när Tindra sovit lunch så åkte vi ner till farmor och farfar för att fira honom då han fyller år imorgon. Stort grattis till dig :O). När vi kom dit så var även Tommys syster med man och barn där :D. Så roligt att få träffa dom också :D.

Ni kommer väl ihåg att rösta på Emmas elskåp :P

http://elskap.fortumkampanj.se/#/emma-lundberg-holm.aspx

Ha en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill ha mitt rum :( känns lite konstigt att ni "tar" över det som var mitt :/ uhu. godnatt

2010-09-05 @ 01:58:06
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0