7 sept.

Morgonen var en katastrof, vi vaknade och låg där i sängen och myste en lång stund, pratade med Tommy på telefon och allt var jättebra ända tills jag frågade om vi skulle gå upp och klä på oss så vi kunde åka till dagis, då började hon grina och det fortsatte hon med så det sista jag hörde var henne storgråta när jag gick runt husknuten på dagis :(. Så himla jobbigt :(.

Har haft en snickare här ang vattenläckan inne på "Saras" rum och han sa att nog var det en vattenskada allt, så nu ska han skicka in sin bedömning till försäkringsbolaget och sen när han fått klartecken där så kommer dom hit och river upp golvet under elementet, tar bort sågspånet och sen ska det torka och har vi otru och det är väldigt blött ovanpå cementgolvet under sågspånet så måste det tork i ca 3-4 veckor innan dom kan börja återställa golvet igen. Så i det värsta senariumet så tar det 2-3 månader innan rummet är klart :S. Enda fördelen är att jag får åka och välja utt ett nytt golv själv som snickaren sen lägger in och självfallet nya lister med :P.

En glad nyhet för dagen är att Tommy är på väg hem och det är inte lastbilen som det är fel på utan det är asfaltsverket som kört sönder, får se om dom hinner laga det idag annars så kankse han blir hemma imorgon med :O), men det får vi se ikväll när han ringer vägbasen.



Ha en skön dag i solen :D.

Ps) ni kommer väl ihåg att rösta :P
http://elskap.fortumkampanj.se/?ref=nf#/emma-lundberg-holm.aspx

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hum.. idag fick jag inte rösta. Den säger att jag redan har röstat...

2010-09-07 @ 18:57:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

älskar dig <3

2010-09-07 @ 23:05:43
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Så söt hon är!!! En riktig cooling i glasögonen;)



Tack, ja nu har vi varit förlovade i två år, o nästa år gifter vi oss! Längtar!

Kram

2010-09-08 @ 12:10:11
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0