9 sept: Beautiful Blogger Award :O)



Oj oj oj vad glad jag blev när jag läste Jennys blogg och såg att jag fått denna utmärkelse av henne. Dock så tog det en bra stund innans jag verkligen förstod att det var mitt namn som stod där, typ ändå tills jag klickade på namnet och det var MIN blogg som kom upp :O). Titta in på hennes jättefina blogg där hon berättar om sin underbara dotter Alde, sin sambo och deras liv :D
Tack snälla Jenny för awarden.

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina 7 bloggar som jag nominerar:

Sara- min underbara dotter
* Sara skriver och berättar om sitt liv som student uppe i Umeå. Kanske inte helt otippat att jag nominerar just henne :P.

Nina- Theos mamma
* Nina berättar om sitt liv som mamma till sin lilla prins Theo, fru och om deras vardag.

Emma- Meja & Alvin
*Emma berättar om sin vardag som 2 barnsmamma till söta Meja och deras lilla prins Alvin.

Camilla- stolt mor till 4 gulliganer
*Camilla skriver och berättar om hur det är att vara mamma till 4 underbara barn.

EK- Alicias mamma
*EK skriver om sin vardag som Alicias mamma.

Jenny- Astrid & Alexanders mamma
* Jenny skriver och berättar om sin vardag som arbetande småbarnsmamma.

Linda- 3 barnsmor med inflammatorisk bröstcancer
*Linda skriver och berättar om sin svåra kamp mot cancern och hur det är att samtidigt vara småbarnsförälder.

7 saker om mig själv:

* Stolt 3 barnsmor <3.
* Är en riktig hönsmamma.
* Är så glad över att jag träffat mannen i mitt liv <3.
* Är otroligt lojal mot de mina och satan ta den som gör mina kära illa på något sätt.
* Borde nog haft "kan själv" som andranamn, till Tommys förtret/otur då det är han som måste avsluta dom projekt som jag inte klarar av att slutföra själv :P.
* Har svårt för att be om hjälp :P.
* Är väldigt blygg igentligen ;).



Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vad söt du är, tack :)

2010-09-09 @ 17:42:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Du minns väl att du röstade på mig i en sko tävling?

Nu har du och hundra tals andra blivit länkade som jag lovade.



Ha det så bra. <3

2010-09-09 @ 19:15:01
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Nina

ååå va go du är! tack snälla du!



ja jag brukar skicka en notis till folk iaf.. man vet ju inte va dem har för sig å kanske missar inlägget annars :D



känns ok just nu. är bara såå trött. antar att det tog på krafterna att vara orolig. så nu ska ja ta å sova, så att ja kan gå upp ok tid imorrn och hinna med allt jobb som ska göras..



stor kram å tack för alla kommentarer å uppmuntran! å stöd å den fina awarden!



stor kram!

2010-09-09 @ 22:04:12
URL: http://deliciously.se
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Tack tack :) Gulligt !

http://eekk.blogg.se/2010/september/beautiful-blogger-award.html

2010-09-10 @ 10:20:06
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0