11 april: Superglad :D

Gissa om jag blev förvånad imorse när jag loggade in på Facebook och såg att det publicerats ett inlägg från min blogg inatt, (har bloggen conectad med facebook, så alla inlägg jag gör poppar upp på min loggsida), så jag var ju tvungen att kolla vem som skrivit ett gästinlägg och det var min fantastiskt gulliga dotter Sara som gjort ett gästinlägg (ni kan läsa det här) och när jag läst det så var jag alldeles tårögd. Tack älskade unge för alla fina ord du skriver och det är inte så svårt att vara en "bra" mamma när man har så underbara barn som jag har :D. Älskar dig så mycket <3 och dina småsystrar med <3.

Idag så har jag inte gjort så mycket mer än att jobba och eftersom jag har såna onda skavsår igen så fick hälarna vila  och jag tog en tur på crosstrainern istället. Men Emma var en pärla och köpte skavsårsplåster åt mig i stan så imorgon blir det promenad igen :). Tack hjärtat. Mormor och morfar var hit en kortis på eftermiddagen och gissa om Tindra fick fullständigt spel när dom var här, hon blev så full i bus så det var inte klokt.

Dagens aktivitet:
10 minuter på crosstrainern
5 minuter med magrollern

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-04-11 @ 21:08:31
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0