12 april: Promenadsällskap :)

Idag så har jag gjort klart 3 av 4 av deklarationer och jösses vad skönt det är vara klar med dom. Kan helt ärligt erkänna att jag tycker att deklarationerna är jättesvåra att göra :S.

Efter jobbet så kom Jessica hit och åt lunch med mig och sen gick vi ut och gick en promenad i solen. Det var verkligen helt ljuvligt väder, kunde gå i bara t-shirt och collegetröja :D.

Jag har också hunnit vara nere i källaren och letat fram ett par av mina gamla byxor som jag skulle använda som PEPP-byxor, alltså byxor som jag skulle prova regelbundet och se att dom blev lite större för varje vecka som går och till slut så skulle jag kunna ha dom.... så gissa om jag tappade hakan fullständigt när jag kunde ha dom redan idag :D. nu får jag lov att gå ner i källaren och leta reda på ett par andra byxor och det får nog bli mina favisjeans...

Dagens aktivitet:
45 minuters promenad
5 minuter med magrollern

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt med byxorna :D Duktiga du!

Kram

2011-04-12 @ 20:09:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

OHhhhhhhhh sååååååå roligt. Bra kämpat!!!! Snart kommer du i favisjeansen <3333

2011-04-13 @ 08:46:26
Postat av: Nina

Tack så jätte mycket! Är en väldigt lycklig mamma till två just nu =)

2011-04-13 @ 14:09:59
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0