13 april: Kullerbytta

Idag så tog vi en liten sovmorgon igen :), blir så när Emma börjar lite senare och ska med halv 9 bussen från Enviken, men inte klagar jag på det inte. Är riktigt lyxigt att kunna ta det lungt på morgonen och äta frukost tillsammans.

Eftersom jag började lite senare så gjorde jag något nytt mitt på dagen, jag tog en timmes lunch och sen jobbade jag en timme till efter den. Var riktigt skönt, hann med att träna på lunchen och hann ändå äta mat i lugn och ro :). Maten njöt jag extra mycket av idag, då jag gjorde något som jag inte lagat på säkert ett år nu, jag gjorde en räkomelett.... å herrejösses vad gott det var. Kan nog nästan lova att det blir såna oftare dom dagarna jag är hemma och jobbar ;).

Idag när Tindra och Emma höll på att busa för fullt så gjorde plötsligt Tindra sin första kullerbytta helt själv, hon har varit på gång ett tag men inte riktigt klarat av det tidigare. Till hösten så ska vi nog ta och anmäla henne till någon form av barngymnastik,  tror hon skulle gilla att få springa och hoppa tillsammans med en massa andra barn :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

hon är så duktig så ;D haha <3

2011-04-13 @ 21:22:43
Postat av: mamma

är inte det lite tidigt? Duktikt av henne <3 <3

2011-04-14 @ 12:54:59
Postat av: Nina

va väl mest att ja låg bara där å stirra i väggen. det ja gjorde. å ja mådde bra å dem behövde inte ge mig smärtlindring. kunde gå på toa ordentligt efter katetern. freja va klartecken på. skulle ligga kvar en natt till pga deras policy.. att snittade ligger minst två nätter. så efter två tim själv så ringde ja på dem å så fick ja åka hem..

2011-04-14 @ 12:55:59
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0