17 april: 8 km´s promenad i solen

Ååå så underbart det är att vakna upp till strålande sol, man blir ju på så otroligt bra humör :D.

Vi ställde ut rutchekanan från Tindras rum och sen möblerade vi om därinne på förmiddagen, sen var det dags för lunch och efter den så tog Emma och jag på oss gjympaskorna, stoppade ner Tindra i vagnen och så tog vi en promenad ner till byn, det blev en promenad på 8 km i solskenet, tyvärr så hann Emma bränna sig men det är inte så jättefarligt mest lite rött. Vi hamnade nere hos farmor och farfar och lekte där i sandlådan en timme eller så innan Tommy var klar med det som han höll på med och vi kunde åka hem igen. Väl hemma så tändes grillen även idag :).

Nu blir det mys med Emma framför Fenomen och sen sängen så jag orkar upp imorgon, börjar känna av pollenet nu, blir så otroligt trött och tätt nu på våren, just när allt är på väg att slå ut, senare på sommaren så klarar jag mig mycket bättre :).

Dagens aktivitet:
90 minuters promenad
5 minuter med magrollern

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0