27 april: Stolt över mig själv :)

Idag så är jag riktigt stolt över mig själv :), när jag lämnat Tindra på dagis så åkte jag hem och ställde mig på crossen och körde på ett rätt så tufft program, efter den så körde jag både mage och armar. Kände mig så nöjd när jag åt frukost och sen började jobba. Och på kvällen efter maten så var vi ut och gick i en timme, det var så skönt, härligt väder, fin natur och en superglad 2 åring som kunde springa, hoppa och sjunga hur länge som helst :D.

I övrigt så har det varit en tung dag, saknar mina stora hjärtan som inte är här hos mig.

I morgon så är det dags för vägning igen, och med tanke på att det varit påsk + 20 årskalas hela helgen så får jag vara glad om det inte blir plus, tycker att jag klarat helgen rätt bra men hur man än vrider och vänder på det så har det slunkigt ner någon tårtbit för mycket, så jag är glad om det visar +-0. Men det visar sig imorgon :S

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig med <3

Vägningen går nog bra <3

2011-04-27 @ 23:18:29
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Lycka till på vägningen idag!

Kram

2011-04-28 @ 07:51:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

det kommer att gå så bra idag. Och det är som tur är bara en månad tills sarisen kommer hem och emmis kommer på söndag. Saknar dom oxå......ska bli sönt med sommar så att det blir som vanlig ett tag <3<3<3

Och skulle det visa på + idag så kommer det att var mer - nästa vecka

2011-04-28 @ 08:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0