28 april: Saknar dig redan + Vägning nr 12

Nu på kvällen så har min goa Jessica varit upp och sagt hejdå. Hon flyttar tillbaka till Australien på måndag men åker till släkten i Sthlm redan på lördag. Förstår ärligt inte hur jag ska klara mig utan dig här :(. Vem ska nu stötta mig när det är ledsamt och jobbigt? Eller gå ut och gå tillsammans med mig och skratta så det ekar i skogen? Har vetat om att dagen skulle komma ett tag nu men har liksom vägrat att ta till mig det men nu så går det inte att blunda längre, nu åker du och jag kommer sakna dig så oerhört mycket. Ta hand om dig ordentligt finaste fina Jessica <3 <3



Eftersom det är torsdag ochär det vägningsdag, och precis som förra veckan så tog jag ett djupt andetag innan jag klev upp på vågen och när jag väl andades ut och tittade ner på den så visade den på minus 0,6 kg :), så nu är det totalt - 7,5 kg som är borta.

Efter mötet så gick jag en kortis på stan och bland annat så provade jag ett par jeans och kan man tänka att det var en hel storlek mindre som gick på nu :D, dock så fick dom stanna i affären, då jag fortfarande kan ha mina här hemma några veckor till.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer sakna Jessica :(

Du är så duktig <3

2011-04-28 @ 22:27:16
Postat av: mamma

är lite ( mycket ) chockad måste jag säga. Och du är sååå dyktig. <3<3<3<3

2011-04-29 @ 07:34:00
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt med ett minus även denna vecka :) Jobbigt att vännen flyttar så långt...

Kramar

2011-04-29 @ 08:53:45
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: jessica

kommer att sakna dig också min vän. jag tror det regna på vägen hem ifrån dig fast det var blå himmel...hm kan inte förstå...

stor kram!!!!

2011-04-29 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0