3 april: Hemfärd :/

Imorse så var det dags att åka hem igen efter en kanonmysig helg med Sarisen upp i Umeå. Vi har verkligen haft det så roligt och mysigt, men det har ni nog redan förstått efter att läst dom tidigare inläggen :P. Vi åkte direkt efter frukost och fast jag gjort det några gånger nu så känns det fortfarande så otroligt jobbigt varje gång jag ska lämna henne ensam där :(, men tack och lov så är det bara 17 dagar kvar innan hon kommer hem nästa gång.

Måste visa en så söt liten sak som jag hittade i en pressbyrå uppe i Umeå i fredags.

Nu ska jag mysa på lite med Tommy innan det är dags att gå och sova så jag orkar med en hel veckas jobb :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

saknar dig. men kul har vi haft <3

haha tönten xD

2011-04-03 @ 21:35:57
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: mamma

men en reseTreo vad häftigt

2011-04-03 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0