8 april: 4 år <3

Älskar dig raring <3



För 4 år sedan idag så bestämde jag mig för att ge Tommy en chans att visa mig att jag faktiskt var värd att älskas igen och det beslutet var det bästa jag kunnat ta. Han älskar oss alla så oerhört mycket och jag älskar honom lika mycket. Han och jag var uppbjuden till gudmor och hennes sambo för att fira påsk (Sara och Emma var hos sin pappa) och på kvällen satt vi och spelade spel och efter en kombinerad rökpaus (ja på den tiden rökte jag) och pepptalk med gudmor så gick jag in och kröp upp i knät på honom och på den vägen är det :D. Fast jag "sprungit åt alla håll och kanter" i ren och skär skräck över att befinna mig i ett förhållande igen så har han bara tålmodigt väntat ut mig och sen kramat om mig när jag som mest behövt det. Han är verkligen det bästa som hänt mig, han och mina 3 underbara barn :D Det finns igentligen bara en sak som jag önskar att vi kunde göra nu och det är att gifta oss (som vi har planer på) men tyvärr så finns inte dom pengarna men dom kommer älskling <3 <3



Ikväll så sitter Emma (Tack sötnos <3) barnvakt åt oss så vi kan gå ut och fira. Vi ska gå på restaurang och äta en god middag, vet inte när det hände senast att vi gjorde nåt sånt själva :P. Ska bli så mysigt <3

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Grattis till era 4 år!! Hoppas ni får en underbar middag ikväll :)

Kramar

2011-04-08 @ 08:56:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Tommy

Älskar dej så mycket. puss puss

2011-04-08 @ 11:58:35
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lena

Määähn va fint!

Grattis till era 4 år!

och ha en supermysig kväll! :0)

2011-04-08 @ 12:18:42
Postat av: mamma

GRATTIS GRATTIS på 4 års dagen och ha en riktigt mysig kväll älskar er alla <3333

2011-04-08 @ 15:47:26
Postat av: Nina

grattis till er =)



får se va som händer dem närmsta två dagarna.. kanske kommer någe. just nu har ja mest bölat för att ja ska lämna theo redan på sön.. separationsångest=jaaa!

2011-04-08 @ 23:25:12
URL: http://deliciously.se
Postat av: Pappa

Ett stort GRATTIS till er båda,hoppas att det räcker länge till.

2011-04-08 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0