19 aug: Fredag


Jaaaaa idag var det äntligen fredag och sen är det semester nästa vecka igen :D. Men fredagar betyder jobb inne på kontoret (iallafall 1,5 veckor till) men fr.o.m. 1 sept så går jag upp i tid och då kommer jag vara ledig på fredagar, jösses så skönt det ska bli :D

Men idag så kan jag inte direkt påstå att jag slitit ut mig på jobbet för det jag gjorde vara att frosta av frysen :P. Och nu på kvälles så håller vi på att packa inför morgondagens utflykt, Tommy packar för båttransporten och jag tar hand om Tindras saker som hon ska ha med sig till mormor och morfar, det är nämligen där hon och molly ska tillbringa hela dagen och busa runt en massa :D. Och ni kan inte ana hur mycket jag ser fram mot att få hämta hem nya pärlan, tror verkligen att det kommer bli så bra :D.

Hoppas på bra väder, dock så har dom lovat mest regn hela dagen, håller tummarna för att dom har fel :P.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0