22 aug: Ipren

Tror nog att Ipren är min bästa vän just nu :P.

Idag så har vi varit mest på båten och hållt på hela dagen, jag har städat klart inne, hann med att slipa av räcket back oxå innan det var dags att åka hem för att äta lite och sen åka in till stan för att hämta hem Sara. Nu på kvällen så har jag klätt om alla kuddarna som sitter på väggen runt om i hela ruffen, så nu kommer det bli så fint så. Före och efter kort kommer så fort Tommy skruvat upp dom :).

Och idag så blev båten premiärfikad idag när mormor och morfar kom förbi för att titta på nya pärlan, för dom var så snäll och hade fika med sig. Tack för det :D.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Ipren är BRA och för att inte tala om Treo hihi. Ja Pärlan är sååå fin så <3<3<3

2011-08-23 @ 13:18:49
Postat av: mamma

det var jag som skrev det blev något fel......Glöm inte matdosorna och tre påsar buller och bullarna kan tindris ära inte maten<3<3

2011-08-23 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0