24 aug: Grythyttan

Idag så har vi (pappa S, Tommy och jag) kört Saras flyttlass ner till Grythyttan och hon har fått en jättefin 2:a som ligger 300 m från skolan, Eftersom vi var så många som hjälptes åt så gick det jättesmidigt och snabbt att få allt klart och det blev så mysigt så :D. En liten miss är dock bredbandet, den föregående hyresgästen har inte sagt upp sitt abonemang så Saras kan inte bli installerat, nu kan hon utnyttja den andras men då bara genom kablen som sitter ovanför dörren och då hon bara har en kort sådan så får hon lov att sitta precis innanför dörren, ser lite roligt ut :P
Huset påminner om det som min mormor bodde i innan hon blev dålig men invändigt så skiljer det sig rätt mycket mest till det bättre :D.
Har även hunnit klippa henne idag, det har hon frågat om hela sommaren, men bättre sent än aldrig hihihi.
Hoppas ni får en bra kväll.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-08-25 @ 13:52:48
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: morfar

Ja nu ser du hur det ser ut i Grythyttan. Mitt emot affären där du skall handla står det ett stort hus

jag vet i9nte om det är gult idag men där hede skola

matsal och på övre botten gick jag i9 skolkök och skolan som jag gick i ligger c:a 100 meter längra ned . Så nu vet du det nu får du ha det så bra i

lilla Grythyttan.

2011-08-25 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0