31 aug: Sista dagen idag :/

Jaha så var dagen här, dagen då jag jobbar 50 % för sista gången, imorgon så går jag upp på 75 %.


Nu har jag förhandlat fram ett schema som jag ändå tror kommer vara väldigt bra för hela familjen, men jösses vad trött jag kommer vara på kvällarna ett bra tag framöver. Med det nya schemat så kommer jag jobba hemifrån måndag & onsdagar mellan 8,15 - 15,30 och då ha 30 min lunch och tisdag & torsdag kommer jag sitta inne på kontoret hela arbetsdagar men i gengäld så är Tindra och jag lediga på fredagarna och det kan jag säga att dom ser jag fram emot :P. På det hela så tror jag det här kommer bli jättebra bara vi kommer in i dom nya rutinerna.

Både igårkväll och idag så krånglar mitt internet jättemycket, rätt vad det är så bara försvinner det för att efter sn stund komma tillbaka igen, och jag har inte hittat någon anledning till det, frågan är om det är nåt oväder uppe i luften :O.

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0