8 aug: Första dagen tillbaka på jobbet

Idag så var det första jobbdagen efter 3 helt underbara semesterveckor, men den har gått riktigt bra, och Tindra var överlycklig över att få åka till dagis igen och det underlättar ju naturligtvis :D.

När jag jobbat färdig så fick jag hjälp av Emma att städa upp inne på pluppisens rum och idag så gjorde vi det grundligt och plockade bort en massa leksaker som hon vuxit ifrån så nu får hon plats där inne igen :).

Men nog märks det att jag haft lite ångest inför semestern är över för nu har mitt eländiga migränmonster kommit på besök och det verkar inte vilja åka härifrån igen, hoppas det ger sig inatt.

Nu ska jag slösurfa lite och sen blir det en tidig kväll i säng idag.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0