9 aug: Konstig väder :O

Jösses vilket konstigt väder vi har haft idag. Ena sekunden så skiner solen och det är jättevarmt och skönt för att i nästa spöregna och åska för fullt :(. Jag blir helt slut på dom här väderomslagen hela tiden.

Men Emma och jag hann iallafall plocka av mer än hälften av hallonhäcken mellan skurarna och innan det var dags att hämta hem lillpuppisen. Känns lite bra när man tittar i frysen och det börjar finnas lite bär där igen, men än så har vi nog inte så det räcker över vintern, får väl se hur mycket mer vi hinner få ihop innan säsongen är över.

Stod en stund på förmiddagen och tittade på när vägarbetarna höll på utanför huset och kunde inte annat än att fnissa lite åt dom, för mig som inget kan såg det mest ut som att han körde samma grus fram och tillbaka men det gjorde han nog inte för rätt var det var så var han bort och vägen var plan igen hahahaha.

I övrigt så har dagen var bra och jag hoppas eran oxå har det :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0