1 dec: Vilken dag

Idag så har jag varit på en skatteträff för jobbets räkning. Tyckte att vi fick lära oss enormt mycket men jösses vad slut jag var i huvudet när vi slutade för dagen. Vi fick en enorm bok som kurslitteratur och den ska det bli så rolig att läsa igenom sen hahaha. Dock så verkar den vara lättläst så det blir nog bra, hade dock gärna fått den i förväg så man hunnit läsa igenom den innan kurstillfället.

Imorgon har vi våran jullunch med jobbet och jag har inte varit med sen 2007 så det ska bli enormt roligt imorgon tycker jag.

Här blåser det halv storm just nu :( hoppas det ger sig tills imorgon.

Sitter och skrattar åt ÖoB reklamen nu med raringen, har inte riktigt orkat lyssna på den förut och när jag sa att nu hörde jag vad han sa, säger Tommy att han inte heller gjort det förut, Gud så knäppa vi är hahaha

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0