17 dec: Julbord :)

Denna dag började med att vi bakade tekakor och efter en mumsig frukost på nybakt bröd så lagade jag en klänning som legat i flera år, hade en liten fundering på om jag skulle ha den ikväll på julbordet men det slutade med att jag valde en annan :). Julbordet var fullt av supergod mat och jag är helt proppmätt, men gud så trevligt jag haft ikväll :D

Medans Tommy och jag var iväg så var Emma och två av hennes kompisar barnvakt. Dom kokade dessutom knäck, som är helt sagolikt god :D.


Kommentarer
Postat av: Sara

Va bra att du hade roligt <3

2011-12-17 @ 23:56:17
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh, det där såg ju jätte gott ut!!!



Roligt med lite julfest, det behöver man efter allt slit på jobbet ;)

Kramar

2011-12-18 @ 20:16:12
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/
Postat av: Nina

å mumma. måste fixa knäck här i dagarna! mums!

2011-12-19 @ 13:43:07
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0