22 dec: Kan inte bli annat än en bra dag :)

Tänk att jag tror att denna dag kommer bli helt underbar :D.

Börjar med ett besök hos sjukgymnasten (sitter utanför nu och väntar på att få komma in) sen blir det jobb inne på kontoret med en liten överraskning till min bästa V. På vägen hem så hämtar jag upp Sara och efter maten ska barnen klä granen, själv har jag ansvaret för kameran och glittret, så jag hoppas jag får lite fina kort i år, dom i fjol blev så där. Sen är det dags för Sara att göra snickers och jag ska göra Moströms sill och sen är det JULLOV :D.

Ja så hur kan det bli bättre????

Vi hörs ikväll :).

Kramar i massor


Kommentarer
Postat av: mamma

<3<3<3 toppendag

2011-12-22 @ 08:46:29
Postat av: Sara

jasså ska jag göra snickers? :P haha

2011-12-22 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0