24 dec: God Jul

En riktigt God Jul på er alla :D.

Vi hade en supermysig dag igår hos mormor & morfar med massor av god mat och fina julklappar, bl.a. så fick jag min mormors fina halsband vilket jag blev helt överlycklig för :D. Tack snälla mamma.

Idag ska vi ner till farmor & farfar och fira jul men först ska vi körs in Emma till pappa S. Lite synd är det dock om min lilla stumpa :/, julen är verkligen lite av en förbannelse för henne, hon blir nämligen sjuk varje år på jul och så blivit dom sista 8-10 åren, trodde hon skulle klara sig iår men nej då, hon vaknade med superont i halsen och nu håller hon på att få feber oxå. Håller tummarna för att den bara är kortvarig och går över FORT.

En liten miss igår var att jag var utan batteri i kameran igår men idag är det laddat. Så här kommer en mobilbild taget i ett för mörkt rum, därav den dåliga kvalitén ;).


Kommentarer
Postat av: Sara

En riktigt mysig jul hade vi :) <3

2011-12-24 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0