3 dec: Fick mina efterlängtade kramar :D

Idag så kom mina stora tjejer äntligen hem från Lanzarote så jag kunde äntligen få en stor kram av båda två :D. Dom hade köpt med sig jättefina presenter till Tindra

Prinsesskläning från Sara

Jättefin T-shirt från Emma och en godispåse som försvann fortare än kvickt ;)


På förmiddagen innan tjejerna kom så åkte vi in till stan och handlade och då hittade jag en så himlans söt klänning som till min stora lycka var på rean :D

Lite skrynklig hann den bli och kortet gör den inte rättvisa men bjuder på en bild ändå :P


Nu ska Tommy och jag tjuvkika på en av Tindras julklappar (Cars 2), måste ju kolla så den är hel hahaha


Ha en mysig lördagskväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fick se den på planet, jag tyckte den var bra! haha

2011-12-05 @ 09:37:25
URL: http://siistah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0