5 dec: Sofiahemmet :)

Idag så har jag varit ner till Sofiahem i Stockholm och träffat en läkare som ska vara bra på migrän. Hon var jättetrevlig dock så blev jag lite småpuppig på henne till en början när hon mitt i min redogörelse för hur läget ser ut, talar om att så ofta kan man verkligen inte ha migrän som jag säger att jag har .... :/, men sen så säger hon att det här måste vi försöka göra något åt :). Så dom tog en massa prover, skrev remis både till en EEG och sjukgymnast, där jag ska få lära mig att avslappningsträna ( :O ) och så ska jag tillbaka till henne i januari för uppföljning. Känns jättebra :D.

På vägen hem så stannade vi på IKEA och åt och naturligtvis så blev det lite hemhandlat oxå, ni vet såna där måsten som värmeljus och lite annat smått och gott bla så hittade jag 2 helt underbara skålar i olika storlekar som vi slog till på :D

Tack snälla raring för att du var med mig idag så jag slapp åka ner dit själv och för att du körde hela vägen både dit och hem :). Älskar dig <3

Hoppas ni har haft en bra dag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

va skönt att dem ska göra någe åt det! å ibland kan man faktiskt förknippa migrän med spänningshuvudvärk. då det kan kännas nästintill som likadant. ja har nämligen migrän, spänningshuvudvärk å huvudvärk pga vädret. så ja vet. men ingen har sagt att man kan inte ha migrän hur ofta som helst. varför skulle man inte kunna ha det ?



skönt att dem ska göra någe åt saken iaf! håller tummarna!

2011-12-06 @ 13:42:53
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Skönt att du får bra med hjälp. Ni får stanna nån natt i Stockholm nån gång så vi kan ses!



Kramar

2011-12-06 @ 19:59:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du jag tog faktiskt järn igår. för ja tänkte på det själv. brukar ju ha en tendens att det går ner. för ja känner mig inte vaken alltså. sen hjälper det ju inte att freja inte sover om nätterna. men ja har börjat käka järn iaf..



vill oxå till ikea!!

2011-12-07 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0