9 dec: Snööööö i massor

Det började snöa så smått redan Igårkväll och imorse när Emma gick till bussen så hade det kommit 1dm, helt otroligt, och det kom nog ca 5-6 cm till innan det gick över till regn :(. Nu ska det visst övergå till snö under natten, blir ju inte alls någe halt, eller hur?

Med det blev iallafall en utedag i snön för Tommy och Tindra, dock inte för mig. Jag åkte och fick massage istället :P. När jag kom hem så hade dom byggt en jättesnögubbe och en jättefin snölyckta, dom hade oxå hunnit med att åka skjärtlapp så Tindra var mer än nöjd. Håller tummarna för bra väder imorgon så vi kan vara ute och leka i snön som jag hoppas finns kvar :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0