12 feb: Mysdag trots värk

Vaknade imorse med sån fruktansvärd värk i höften och axeln så trots att jag igentligen fick fortsätta sova, var det bara att kliva upp för jag stod inte ut med att ligga längre :(. Har gått på treo hela dagen så trots värken har vi haft en mysig dag. Började dagen med att åka in till stan i ett ärende som kommer bli så himlans bra och sen åkte vi upp till gudmor och hennes sambo i Svartnäs, där vi grillade korv och myste utomhus hela eftermiddagen i solen :D.

Tyvärr så fick Tindra feber nu på kvällen, men jag tror att det är någon tandsing på väg eller jag hoppas det iallafall.

Nu ska vi mysa framför Melodifestivalen med lite mumsig fruktsallad :P.

Ha en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0