6 feb: Tappade hakan :O

Vi vaknade upp till ännu en strålande dag så vi bestämde oss för att göra en skoterutflykt upp till Spjärshälla för att grilla lite korv och njuta av utsikten, men när vi skulle klä på oss så vägrade Tindra sätta på sig kläderna och talade om att hon hade minsann ingen lust att åka skoter, både Tommy och jag tappade hakan fullständigt, trodde aldrig att Tindra skulle säga nej till skoter :/.

Efter lunchvilan så åkte vi över till Jonas och Jessica en stund och sen åkte vi hem till farmor och farfars och lånade deras stora pulkabacke och lekte där en stund innan vi hämtade Emma vid bussen :)

Nu ska Emma och jag mysa framför Solsidan med lite god glass :).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det låter som om ni också har en liten med en egen vilja där hemma! ;-) Min Wilmer fyller tre år om en vecka och jag antar att det är treårstrotsen som slagit till hemma hos oss. Tindra är också 08 va?

2011-02-07 @ 12:31:16
URL: http://babywilmer.blogg.se/
Postat av: Nina

hahaha rolig hon är. vet dock va du menar. någe som dem aldrig tackar nej till kommer helt plötsligt som ett nej å man hajjar inte. sa han verkligen nej. haha. dem e så roliga dem små liven.

2011-02-07 @ 14:18:05
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0